Other crap that's on my mind.

A website about things you probably don't care about, but I do so shove it.

Thursday, September 13, 2007

Add it to the list...

I always want to do things. Dominic teases me regulary saying, "Add it to the list!" Like I want to go to this restuarant, or I read about some event in DailyCandy and I want to see what it's about. I get so excited about hiking a new hill or discovering a new part of Seattle, I feel like a child sometimes.

Well, now I need your help.

I'm going to Boston next week, and I have more time there than I did a few weeks ago. And I want to see shit. I've been there before and have already done every fucking touristy thing you could do (Cheers. Check. Freedom Trail. Check. Downtown. Check. Theater District. Check. Cool, random cemetaries in the middle of downtown. Check.) What I need to do is the shit that isn't in the tour guides. The random crap that's fun.

Like I see these poor bastard tourists in Pike Place with their maps and they all are saying the same shit about how their next stop is to the Space Needle. What about the free shows at Easy Street? What about getting a cup of coffee at a real coffee place and not that Starbucks shit. What about playing frisbee in one of our many parks. What about friggin' Mount Ranier! Or a day trip to the hot springs!

I wanna know stuff like that. In Boston. Pronto.

I actually was thinking for the longest time that someone should right a book about shit like that. A guide book for people like me that don't want to see The Space Needle and rather know about The Art Walk instead. Maybe I'll do that right now. Maybe I will!

3 Comments:

Blogger Tactless Wonder said...

Here's a link to Secret Boston--kinda like Hidden Hawai'i and those sorts of guidebooks

http://www.amazon.com/Secret-Boston-Unique-Guidebook-Bostons/dp/1550224883

3:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Maybe you should learn how to right.

3:01 PM  
Blogger Maya said...

woo hoo--coming back to Boston! we'll eat lots of food, basically. Maybe go to a secret park or, I dunno, ride in a sailboat or something. It's all possible.

12:30 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home